Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

lördag 26 februari 2011

En dubbelsidig sådan!


Provade på att göra en LO på båda sidorna av ett papper. Resultatet enligt mitt tycke blev väl ganska bra.
Bilderna är från vår solsemester i november från Egypten. Har väl semester nu ochså o kunde om man ville åka till lite sol. Blev dock så oroligt i Egypten efter vår resa där, så man vågar sig väl inte på en resa efter det. Vet väl att int vi var orsakerna till allt oroligt, men tiden var väl passande.

3 kommentarer:

  1. Hä va häftoan LO hä! :o) Ja ha faktist int prova ti laga på båda sidona naa ja män hä gaar jo hä å! :o) Va eri fö swirla som du har tär?? Å bokstäävrä?

    SvaraRadera
  2. bokstävrä på 2:a LO heiter FRUIT SMOOTHIE. Ja har töm heim om du vill lån. Svirla er na chipboard stickers. På första LO er tömtee bokstävrä na cardstock stickers

    SvaraRadera
  3. Nu fik ju dubbelsiidi Lo ein heilt nyy föklaaring! Förr var i fö mi bara två Lo breivi varaadä såm sat/höört ihoop....

    SvaraRadera