Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

söndag 29 juli 2012

vimplar mm.

Då är vi igen igång med veckans tävling hos Kenny K. Utmaningen går ut på att använda vimplar i någon form. Vimplarna i mitt kort användes såhär:
Detta är en ny digital bild som kommer till försäljning idag. Bilden heter What If och går att inhandla hos Kenny K. Tyckte att färglägningen var ganska enkel, för att skuggorna fanns redan där. Färglagt har jag henne med copic och pärlorna gjorda med pearlmaker. Bakgrundspapret är från Maija design collection Vintage summer Basics. Blommorna kommer från Iamroses.

Här har ni då damen.

Här kommer listan för de som står för vinsterna:

Härifrån är vinsten igen 5 digitala bilder....

...och härifrån kommer resten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar