Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

fredag 27 juli 2012

Att få ett namn....

Dopdagar, födelsedagar och namnsdagar är stora dagar att fira. Namnsdag och dopdag går lite ihop, men ändå. Här har jag gjort ett dopkort var jag använt mig av LOTV:s stämpel, faktiskt en gummistämpel och inte en digital bild. Färgläggningen är busenkel med denna bild, bara lite sträck här och där och till sist lite stickles på och då är bilden färdig.
 Blommorna är från Iamroses och WOC.
 Bokstäverna är relativt gamla och vet ej mera vems men inhandlade från vår lokala pysselbutik Kreatina lika som även bakgrundspapren.
Här syns nu då de enkla sträcken som jag pratade om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar