Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

onsdag 4 juli 2012

glömt nästan bort!

Förvisso så hade vi en hel del studenter som blev utdimmiterade i våras, men vi har väl faktiskt ochså dessa som fick en yrkesutbildning. Här har vi en som jag nästan glömt bort att visa åt er. Här kommer han nu i alla fall.
Elmontör tror jag att han blev, eller i alla fall något dit åt. Bilden är från Digital pencil too alltså en Mo Manning bild. Han heter så mycket som Mr fix it. Pappren är mig vana trogen MME, älskar deras papper. Perlmaker's som pärlor och blomman från WOC. Färglagt med copic.
Tack för att du tittade in lämnade ett avtryck av ditt besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar