Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

fredag 6 april 2012

Grattis på 30- års dagen...

Blivit helt förälskad nu i dessa whimsy stamps. Dessa är digitala stämlar som går att ändra till vilken storlek som hellst. Googla in till Kenny k så ser ni i vilka mängder dom finns. Hittas även i vår lokala pysselbutik KREATINA som säljer dem som gummistämplar.
Målat/ färglagt har jag igen med prismacolor på kraft cardstock. Helt ljuvlig kombination. Blommorna förstås som vanligt från WILD ORCHID CRAFT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar