Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

onsdag 9 mars 2011

Ledig dag

Nå nu var tå vinterledit slut. Varit i arbete en dag efter vinterledigheten. Gärna hade ja haft längre ledit, men icke sa Nicke. Fullspäckad på lediga veckan var jag. Sportat lite, mest ändå bänksport. Emil har lärt sig ränna slalom, som tur så var pappa med o ränna för han skulle högst upp på backen o därifrån ner. Mamma skulle inte ha lovat, men pappa konstaterade att varför inte. Otur var för mig att ja råkade komma just då till slalombacken o där var båda pojkarna högst upp. Hann just tänka att detta slutar inte bra o då började de ränna ner o de gick ju hur bra som hellst.
Huvudvärk i tre dagar pratar jag inte varmt om, som tur så kommer det högst troligen tillbaka först efter en månad. Ikväll har vi pyssekväll igen. Har planerat o ställt färdigt massor med material, men som det känns nu så tror ja att jag bara sitter o fördriver tiden med ett magert resultat.
Här har jag några kort som jag framställt här under veckan. Korten tycker jag att passar åt tonårsflickor.
Dessa är digitala bilder som är färglagt med promarker pennor.

Till sist, ett paket med blommor från England. Detta paket räddade min vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar