Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

torsdag 10 mars 2011

Layout´s i massor

Igår så hade vi då vår pysselkväll. Blev lite som jag tänkt mig, planerat och ställt mig för mycket men fick inget gjort. Pysselkvällen blev lite som ett "marthamöte" med mycket tjattrande och gott att äta.
Började med två LO:s men fick dem inte färdiga. Satt väl o störde alla andra istället. Ber om ursäkt för det av alla inblandade. Idag så  började dagen på ett helt annat sätt. Kände på mig att nu eller aldrig så får jag mina planerade LO:s färdiga. Sant som jag säger så fick jag dem färdiga + några till på köpet. Här kommer de nu då som ställde till med så mycket "hjärnbesvär" igår och som jag gjort färdiga nu på förmiddagen.
Hade många som hjälpte mig igår med denna LO, tackar dem för det. Fick den färdig nu på morgonen och "er faktiskt relativt fönöud".
Detta papper o dessa bilder! Räknar inte gångerna jag tagit fram dessa o satt dem tillbaka i skåpet. Är känd som en envis person och hade beslutat att dessa hör ihop. Resultatet blev detta.

Här är denna enda LO:n jag fick färdig igår. 5 TIMMAR och här är resultatet. Kunde ha gjort den på många olika sätt, men blev nu så här.

Ljuger int alls om jag säger att det tog mig 10 minuter att göra denna.
TACKA VET JAG SKAPARGLÄDJE.
Hä om hä. Tack o hej o leverpastej!

3 kommentarer:

  1. Int stört tu mi naa fast ja satt breivä di! =D

    SvaraRadera
  2. Wau! Min favorit e högst upp (på grund åv färgona bland annat) :o)
    Veit int når ja sko ha laga en LO sist..oktober-november kanstsi..?

    SvaraRadera
  3. ja er naaleis grömt fötjust i hit sista. Veit int fö va. Hä va naleis enkelt ti laga i.

    SvaraRadera