Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

måndag 18 februari 2013

Dyrbara ögonblick

Som kanske somliga av er redan vet så har jag blivit butiksinnehavare och har därmed inte fritidsproblem. Fantasin flyter och har tom hunnit producera helt nya sker till min butik.
CHIPBOARDTEXTER/ ORD eller MENINGAR. Hur som hellst så finns dessa nu vid min butik Kreatina. Min sammarbetsparten Marika från Hobbyrummet hjälper till att välja eller närmare sagt visa vad allt roligt man kan göra med dessa texter. Här kommer ett exempel på vad jag har gjort med en av texterna:
 
Har färglagt här chipboard texten med vanlig hobbyfärg. Torkar på minns 5 minuter så man behöver inte vara rädd att det går flera timmar i annat än då man planerar.
 
Planerar även finska texter och dessa kommer väl så småningom till butiken.
 
 
 

1 kommentar: