Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

fredag 5 oktober 2012

till det nya hemmet eller nåt.....

Fick en beställning här några veckor tillbaka på ett kort med inlägg av ett nytt hem. Väldigt svårt det här med hem och hus, tycker jag i alla fall. Hittade i alla fall en bild som ser ut som här nere och färglade då det och tykte att det blev hur bra som hellst. Bilden är från Make it crafty och de har helt fantastiska bilder att färlägga. Var ej alls förnöjd med färglägningen förrän jag fick blommorn fast på kortet, efter det så blev det hur vackert som helst.


 
Blommorna från Iamrose och pärlorna gjorda med pearlmaker. Färglagt har jag med copic. Papren tror jag att är från en MME collection men minns inte från vilken.


1 kommentar: