Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

onsdag 16 november 2011

Nyfött och dopdag

Nå nu ha ja ju vaali rikti iver, 2 inlägg såstee 2 da baket varader. Nå inte behöver ni vara oroliga, detta kommer inte att hända allt för ofta. Här kommer nu då dessa härliga kort.
 Grattis Elias på 1 års dagen. Visserligen är du väl redan 13 månader men so what en jättestor grattiskram till dig.
Här har vi då början till en prinsessa som just ha fått sitt namn. Namnet har ja dock ingen aning om vad det är. Grattis prinsessan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar