Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

måndag 1 augusti 2011

Hänt under sommaren

Låååångt semester. Vackert väder o lite av regninga dagar. Detta betyder alltså att man har lite med tid att sitta vid datorn samt pysselbordet. Har dock pysslat lite, mest dock av sådant som folk beställt av mig. Här kommer nu flera av dem.




1 kommentar:

  1. Hej! Hä gaar noo ti kåmmenteer, jes! Måst bara logg in, völi ett visningsnamn å gootsänn villkåårä....så håppar i hii tibaax :-)
    Tu hitta et par såm hädi stämpli passa in på! Kul!

    SvaraRadera