Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

måndag 24 november 2014

blöjtårta

Min jobbarkompis fick här en tid tillbaka en söt liten son och honom ville vi från jobbets sida minnas.

1 kommentar:

  1. As stated by Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh on average 19 KG less than us.

    (By the way, it has absolutely NOTHING to do with genetics or some secret exercise and EVERYTHING related to "how" they are eating.)

    BTW, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    Tap this link to uncover if this quick questionnaire can help you discover your real weight loss possibility

    SvaraRadera