Om mig

Mitt foto
Terjärv, Finland
Snart en 40-åring, oj numera en 40- åring som håller på med allt som kan ha med pyssel att göra. Hemma hör jag i Östebotten i en liten by med namnet Terjärv. Älskar allt som har med utmaningar i livet att göra, både mindre och större. Hatar att vara försenad. Klarar av att leva med dammtussar under sängen. Storstädar med morgonrock på för om jag byter om kan inspirationen gå över. Handarbetar, syr vid behov. Mestadels ändå kort och LO. Hittar du något som faller in i ditt tycke så ta gärna kontakt så får vi se om jag kan göra något för dig. Ta gärna kontakt med mig via e-mail adressen som lyder så här. kista1971@hotmail.com

tisdag 31 december 2013

Vi väntar på nya året...


Vi vänta på nya året och tänker tillbaka på den som snart är slut.
Här har jag ett kort om något nytt och vackert och i dubbelt sådant.
Grattis yill de nyfödda.

1 kommentar:

  1. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    And getting it set up is as easy as 1---2---3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add push button traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the system grow your list and sell your affiliate products for you!

    So, do you want to start making money??

    Click here to make money with the system

    SvaraRadera